Relaxing Color Palette & Bu Renkleri Seviyorum

Blogum hep iskandinav evleriyle dolu olmasın, çeşitlik katayım dedim ve Amerika'dan bir blog buldum: Splendid Willow gayet hoşuma gitti. Hem bu yılımın bir kısmı orada geçmişti ve dekorasyon tarzıyla ilgili hiçbir şey paylaşmamıştım, Varsa yoksa İsveç evleri... Bu arada blogun sahibi de Amerika'da yaşayan bir İsveçli çıktı iyi mi? O blogdan bu odanın renk paleti çok hoşuma gitti.



Relaxing Color Palette & Bu Renkleri Seviyorum Relaxing Color Palette & Bu Renkleri Seviyorum Reviewed by Arzu Pınar on 12/27/2011 Rating: 5

1 yorum

Adsız dedi ki...

I am really impressed with your writing skills as well as with the layout on your weblog.
Is this a paid theme or did you customize it yourself?
Anyway keep up the nice quality writing, it is rare to see a
great blog like this one these days.
http://www.twitterfollowersreviews.webs.com

Visit my weblog seises