A living room from Istanbul & Orkidelerle Dolu Bir Salon


Genellikle Kuzey Avrupa'dan örneklere yer vermeyi çok seviyorum. Beyaz, sade, ferah... Aslında bizde de içime huzur veren, stilini beğendiğim çok sayıda ev var. Ara ara onları da yayınlamayı düşünüyorum.İlk fotoğraflar, Çekmeköy'de oturan çok yakın arkadaşımdan geldi.
-------------------------------------------------------
I usually share photos from Scandinavian houses. These are from Istanbul.I hope you'll like them.





A living room from Istanbul & Orkidelerle Dolu Bir Salon A living room from Istanbul & Orkidelerle Dolu Bir Salon Reviewed by Arzu Pınar on 4/15/2013 Rating: 5

4 yorum

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Ferah ve sade ,yaşam kokan evleri seviyorum ben de.
Arzucuğum evin dekorasyonu kadar ışık da önemli,bu ev anladığım kadarıyla doğru ışık almış,fotoğraflar da profesyonelce çekilmiş. Güzel bir ev...

Orkideleri kıskandım benimkilere göstereyim bari :)Bir de salondaki halıyı kaldırma isteği uyandırdı bu ev bana :)))

Sevgiler!

gunlukcugum dedi ki...

Cok zevkli dosenmis..saglikla huzurla otursun evinde...

Arzu Pınar dedi ki...

Sorma, bir o orkidelere, bir de benimkilere baktim da...Benimkilerden sadece birisi acmis, onun da 2 cicegi var sadece :)

Tesekkurler, iyi dileginizi iletecegim.

Adsız dedi ki...

Merhaba

salonunuz ve çiçekleriniz çok hoş.bardaklarınızı koyduğunuz tarzda tepsi arıyorum bende. nereden bulabilirim acaba?

Merve

http://2.bp.blogspot.com/-ka9ARgYq7iU/UWwQxi3EitI/AAAAAAAAEk4/KQWXLo1H_XQ/s1600/_DSC9189_resize.jpg