Weekend Bliss & Güzel Yaz



Infinity pool

Bakmayın böyle yazlık fotoğrafları paylaştığıma, aslında daha çok ofis ve ajans dekorasyonlarıyla ilgiliyim şu sıralar. Girişimciliğe girdim gireli, ileride nasıl bir iş yerim olur; şık mı, yoksa yaratıcı ve rahat mı gibi düşler kurarken, bir yandan da dünyadaki örnekleri araştırıyorum. Ama hafta sonu sizler daha kahvaltınızı yeni etmiş, çalışıyorsanız işin stresinden yeni yeni uzaklaşmaya başlamış, ailenizle keyif çatarken, ''bakın ne güzel ofislerbuldum'' demek istemiyorum. Komşu My Paradisi'den, bu fotoğraflar; benim yine çalışarak geçen bu günümün bir yansıması olmasa da, sanırım hepimizin içini açabilir.

Coastal living at My Paradissi

Summer mediterranean table setting ideas at www.myparadissi.com




Weekend Bliss & Güzel Yaz Weekend Bliss & Güzel Yaz Reviewed by Arzu Pınar on 7/21/2013 Rating: 5

Hiç yorum yok