Halloween's Decoration & Cadılar Bayramı Dekoru



''Cadılar Bayramı bizim geleneğimizde yok, ne biçim şey o öyle'' demeden ve art niyet aramadan, işin sadece eğlence kısmıyla ilgilenenler için sizlerle bugün Halloween dekorasyonuyla ilgili bazı örnekler paylaşmak istedim. Hayatımda sadece bir sene Halloween'i kutladım. Amerika'daydım ve yaşı kemale ermek üzere olan bir öğrenciydim. Ama gençler sağ olsun, beni aralarına almakta sakınca görmedi ve ben de onlarla tekrar genç olmanın zevkine vardım o dönem.

Hemen hemen her akşam, bir yerlerde Halloween partisi vardı ve biz de hevesten olsa gerek çoğuna yetişmeye çalşıyorduk. Kıyafetinden, makyajına hepsi başka olay. Üstüme uygun bir şey bulamayınca, (farklı olayım, Vampirella olmayayım diyorsanız, geri kalan kostümlerin çoğu açık saçıktı) çok güzel, kırmızı kelebek kanatları alıp, siyah bir elbisenin üstüne takıp, saçımı da sonradan çıkması bir kaç gün alan pembe spreyle renklendirmiştim. Bir haftanın sonunda, bir daha hiç bir Halloween partisine gitmeyi istemeyecek kadar doymuş hissetmiştim. Ancak hem kostüm arama kısmı, hem de partiler eğlenceliydi.

Fotoğraftakiler bizim Halloween ekibi.10 küsür kişi birleşip, Limuzin kiralayıp, (hiç bir şeyden geri kalmayacağız ya) bir partiye de öyle gitmiştik.

outside halloween decorations.Black and White Glam PumpkinHalloween086d3ac2c20107c4f5cc9171d977f884
Ghoulish Stairway Exhibit
Halloween's Decoration & Cadılar Bayramı Dekoru Halloween's Decoration & Cadılar Bayramı Dekoru Reviewed by Arzu Pınar on 10/30/2013 Rating: 5

Hiç yorum yok