House with Cats & Kedili Evler


Bu da benim kedim Tarçın.Evinin fotoğraflarını hiç paylaşmıyorsun diyenler oluyordu. Güzel fotoğraf çekemediğimden. Genelde beyaz ağırlıklı ve az mobilyalı bir evim var. Salonda beyaz kanepeler, mavinin tonlarında halı, turuncu kadife yastıklar. Ne salonda, ne oturma odasında orta sehpam yok. Hiç bir şeye çarpmadan,  rahat dolaşayım istedim. Evin en tatlı turuncusu ve olmazsa olmazı da Tarçın.

Kedili her ev eğlenceli aslında.


Kitty hammock - oh my god stop.siamese kittyCatKitten
.


House with Cats & Kedili Evler House with Cats & Kedili Evler Reviewed by Arzu Pınar on 1/15/2014 Rating: 5

2 yorum

Sahildeki Ev dedi ki...

İlk ve en büyük aşkım kesinlikle köpekler ama 2 yıldır da bir kedimiz var.. Bayılıyorum ona da, özellikle fotoğraf konusunda muhteşemler.. Beagle Hera'nın doğru düzgün bir fotoğrafını çekmek için sürekli dilim dilim sucuk rüşvet vermeden olmuyor ama Tekir Hestia öylemi.. Çok güzel bakıyor kameraya...

Arzu Pınar dedi ki...

Bana fotoğafını gönderirseniz, izninizle yayınlayayım. arzupinar@hotmail.com