Buddha Doddles

Toki yaratıcılığının ötesine ne zaman geçeceğiz ve bizden de bu tip güzel işler çıkmaya başlayacak merak ediyorum. Belki biz bloggerlar, yan iş olarak içerik ürettiğimizden dolayı yazmaya, çizmeye, dikmeye fazla zamanımız kalmıyor. Örneğin ben burada beğendiğim evlerin fotoğraflarını paylaşıyorum. Yurt dışında bazı siteler var takip ettiğim, sadece kendi kombinasyonlarını koyuyorlar bloglarına ki, çok yaratıcı ve ilham vericiler. Neyse elmayla armutu karşılaştırmayayım, bu kadarına zor zaman ayırabiliyorum.

Buddha Doddles da yaratıcı, yararlı, insanın içini açan, ruhunu aydınlatan bir site. Hele ki meditasyonla, uzak doğu bilgeliğiyle ilgileniyorsanız. Aydınlanmayla ilgili sözleri ve felsefeyi, sevimli karikatürlerle her gün posta kutunuza ulaştırıyorlar. İsterseniz evinizi de bu güzel sözler ve karikatürlerle dekore edebiliyorsunuz. Çok beğendim. Zaman zaman Mevlana'nın, dünyada bilinen ismiyle Rumi'nin de sözlerini paylaşıyorlar.

http://www.buddhadoodles.com/







Yaratıcısı Molly.






Buddha Doddles Buddha Doddles Reviewed by Arzu Pınar on 9/21/2014 Rating: 5

Hiç yorum yok