Royal Copenhagen - Bu Mavi Takımları İsterdim

Royal Copenhagen olarak adlandırılan bu indigo desenli yemek takımlarından isterdim. Görsellerin bir kısmı House of Philia, ki hayranlarındanım kendilerinin, bir kısmı da Pinterest'ten. Philia İskandinav ülkelerinin ünlü bloggerlarından. Kendi evinden ve yaşamından enstanteneleri paylaşıyor. Ancak bir kere bile tekrara gitmeden. Stres hissettiğimde, sakinleşmek için bloguna giriyorum dersem yalan olmaz. Bu takımları da sabah-akşam, yıllardır kullanıyor. Bizdeki gibi misafir tabağı, gündelik tabak gibi bir ayrım yapmıyorlar. Ben olsam, kırıla kırıla geriye bir şey kalmazdı diye düşünmedim değil, ancak çok özenli ve titiz.  Neyse, özetle beğendim bu takımları.





Royal Copenhagen - Bu Mavi Takımları İsterdim Royal Copenhagen - Bu Mavi Takımları İsterdim Reviewed by Arzu Pınar on 2/22/2015 Rating: 5

Hiç yorum yok