Celebration Holiday - Yılbaşı Hediye Paketleri


Mağazalarda Noel Babalar ve çam ağaçları görünmeye başlamışken, ben de yeni yılla ilgili ilk blog yazısını yayınlıyorum. Evi henüz süslemedim. O kadar çok işim var ki; ağacı çıkarır mıyım, onu bile bilmiyorum. Ağaç süslemeyi seviyorum, kedim Tarçın'ın tek tek topları aşağıya indirip, kanepenin altına saklamasını, ışıklarının bir yanıp, bir sönmesini. Tek sorun, yılbaşının ardından onu tekrar toplaması. Ondan dolayı gözümde büyümüyor dersem, doğru olmaz. Kapıma yılbaşı süsünü asıp, evin bir kaç yerine de keyifli yeni yıl bibloları koyacağım kesin ama. Yeni yılın ilk yayını da; küçük, sevimli hediye paketleri olsun. İçlerine dilerseniz kurabiye, dilerseniz de küçük hediyelerinizi doldurabilirsiniz.Ayrıca hayal gücünüzü sadece çuval veya hediye kutusu veya sepetleriyle sınırlamanıza da gerek yok. Buyrun, çeşit çeşit alternatifler.






Celebration Holiday - Yılbaşı Hediye Paketleri Celebration Holiday - Yılbaşı Hediye Paketleri Reviewed by Arzu Pınar on 11/21/2015 Rating: 5

Hiç yorum yok