Muhteşem bir yıl dilerim



Harika bir yeni yıl geçirmenizi diliyorum. Aşkınızla, ailenizle, dostlarla beraber, bol kahkahayla, bize verilen herşeyin değerini bilerek ve şükrederek geçirdiğimiz bir yıl olsun. Olumsuzluklar büyümemize, anlamamıza, daha derin yaşamamıza ve doğru tercihler yapmamıza yardımcılar.Hiç olmasın diyemiyorum o yüzden. Gönül ister ki, elbette ki hiç üzülmeyelim, hiç kaybetmeyelim. Ancak bu mümkün değil, baharı yaz, yazı sonbahar sonrası da kış takip ediyor. Ağaçlar yapraklarını döküyor, yeşilin yerini griler, donuk beyazlar alıyor. Ancak sonra :) İşte o sonrası, umudumuzun kaynağı. Umut oldukça da, hüzün yerine geleceğe odaklanabiliriz.

İşte bu yıl umudumuzu hiç kaybetmeyelim; hayatımızdaki şansları, güzellikleri görebilelim. Benim dileğim budur.

Yeni yılın gelmesiyle, artık süslü, ışıltılı çam ağacı ve yılbaşı dekorlarını da geride bırakıyoruz. Sevinmedim dersem yalan olur :) Bu yıl biraz abarttım zaten, bol bol yılbaşı içeriği paylaştım. Hadi artık temayı değiştirip, yeni yıla taze bir başlangıç yapalım. Ama 180 derece bir dönüş olmasın, banyo-tuvalet resmi paylaşmamayayım şimdi sizinle. Her günümüz bir kutlama olsun, her yemeğimiz ister özenli bir sofra, ister bir Amerikan servisi üstüne konmuş tek bir tabakla yeniyor olsun; yılbaşı heyecanıyla yaşansın.





Muhteşem bir yıl dilerim Muhteşem bir yıl dilerim Reviewed by Arzu Pınar on 1/01/2016 Rating: 5

Hiç yorum yok