Garden Time - Bahçe Keyfi


Baharın ortasına geldik, ancak ben  evi kış havasından kurtarmak için ancak bugün zaman bulabiliyorum. Verilecekleri, ayıklanacakları ayıracağım; balkon için çiçekler alacağım. Fotoğraflardaki gibi deniz kenarında veya yeşillikler içinde bir bahçem yok ancak kentsel dönüşümden nasibini henüz almamış apartmanın büyük balkonu da bana yetiyor. Dış aydınlatmaları, küçük lambaları, rahat minderleri çok seviyorum. Bahar ve yazın en güzel tarafı benim için bu:Açık havada keyif çatabilmek. Hava da bu kadar güzel olunca, bugün blogda bunu ele almak istedim. Romantik bir yemekten, sinema keyfine; hamaktan, yıldızlar altında bir geziye; her yönüyle açık havakeyfi...






Garden Time - Bahçe Keyfi Garden Time - Bahçe Keyfi Reviewed by Arzu Pınar on 4/09/2016 Rating: 5

Hiç yorum yok