İyi Bayramlar



Bir süre facebooka girmeyeceğim sanırım. Tüm yıl çalışan pek çoğu için bayram tatilleri bir fırsat. Yeni yerler görmek veya yazlığa gitmek için. Hatta geçen hafta yaşadığımız bombalama ve kayıplar sonrasında bile, insan fazla da sorgulayamıyor. Ancak yine de paylaşılan neşeli fotoğrafları görünce, bir parça burkulmuyorum dersem yalan olur. Ondan dolayı benden facebook'a biraz ara, her isteyen de istediğini yapsın, gönlünce yayınlasın, kimse kimseye karışmasın veya kınamasın.


Kültürümüz değişiyor. Gösteriş, geri kalmama, sanki hep mutlu görünme zorunluluğu. Sabah sahil yolunda yürüdüm yine. Sağımdan geçenlerde ev alma muhabbeti, solumda altın...Ev dekorasyonunu ne kadar sevdiğim ortada; ancak sürekli maddiyatçı bir şekilde; insanların tek konularının bunlar olması da baydı beni.Bu evler, içlerindeki dostlukla, sevgiyle, anlayışla güzel. Birbiriniz için ne yaptığınız, ne emek harcadığınız, nelerden vazgeçebileceğiniz önemli. Yoksa gerisi taş, mobilya ve duvarlar. Kimseye nutuk atmaya da niyetim yok; bunda da yaptığım çekilmek, ''bana müsade'' demek.

Bu bayramda benim için böyle geçecek demek ki. Biraz uzanıp, kendime döneceğim. Ne zamandır, nasıl yaşamak, kimlerle olmak istediğimi düşünüyorum. Yeni bir gelecek tasarımı da diyebiliriz. Hoş hayat tecrübesi olanlar, bizim tasarımızın ötesinde nice kısmet ve nasipler olduğunu bilerek gülümseyecektir şimdi. Yine de düşlemekten ve geçmişi değerlendirip, derslerinin üstünden geçmekten de ne zarar gelir değil mi? Bu yeni gelecek tasarımımda... Bilmiyorum ki neler olacak. Facebooka daha az gireceğim, orası kesin henüz.

Bayramınız kutlu olsun. Sevdiklerinizle birlikte nice bayramlara, güzel geleceklere....




İyi Bayramlar İyi Bayramlar Reviewed by Arzu Pınar on 7/03/2016 Rating: 5

Hiç yorum yok