My Dream - Hayalim


Çevremdeki pek çok kişi gibi, tası tarağı toplayıp, Ege'nin şirin kasabalarına göç etmeyi düşünmüyorum. Ne de olsa yeni iş kurmuş sayılırım. Hoş 3 yıl oldu, ama koşturması hala sürdüğünden, bana ilk günlerimiz de devam ediyormuş gibi geliyor. Sadece artık kafam daha dinginleşti, durumu daha berrak değerlendirebiliyorum. Tecrübe dediğin de buymuş, onu anlıyorum. Sonuçta şehirde, bir o yakadan, bir diğerine geçerek; işlerden, güçlerden daha çok; yollardan yorularak geçiyor günlerim. Şikayetçi de değilim, benim seçimim. Bırakmadığım, devam ettiğim için mutluyum. Tek başımayım, destek de beklemiyorum, sonuna kadar çalışıyorum.

Yalnız şu resmi görünce, başka bir yaşamı da düşlemedim dersem yalan olur. Yine işten güçten elimi ayağımı çekmemiş olayım. Örneğin bir yazar olabilirim diye düşledim. Ama insanlarla iç içe olmak zorunda olmadan, tüm sahteliklerden ve protokolden uzakta, doğayla iç içe. Belki başka bir yaşama...

Bu arada hayalimde İskandinav etkisi hissediliyor. Evin geri kalanında da öyle.




My Dream - Hayalim My Dream - Hayalim Reviewed by Arzu Pınar on 9/14/2016 Rating: 5

Hiç yorum yok