A house in snow - Beyaz ülkede, gri cennet


Evimi, Feng Shui'ye göre düzenlemeye çalışıyorum. Yatağımdan, yemek masasına hepsinin yerini değiştirmem gerekti. Doğum tarihiniz ve cinsiyetinize göre element ve kua sayınızı buluyorsunuz. Buna göre size en uygun yön ve renkler belirleniyor. Google'da kua-fengh shui diye ararsanız; ücretsiz olarak, bunları öğrenebileceğiniz kaynaklara ulaşabiliyorsunuz. Benim elementim metal, yönüm batı, renklerim de beyaz ve gri çıktı. Griyi çok severim, ancak evimde fazla yer vermemiştim. Bir evi baştan sonra, birdenbire değiştiremiyorsunuz.Ancak küçük aksesuarlar ve değişikliklerle, hayatıma katmaya başladım bile.

Karlar arasındaki, gri dekore edilmiş bu ev Norveç'ten.

K: http://www.planete-deco.fr








A house in snow - Beyaz ülkede, gri cennet A house in snow - Beyaz ülkede, gri cennet Reviewed by Arzu Pınar on 12/07/2016 Rating: 5

Hiç yorum yok