Laundry Room & Bahar Temizliği Hafta Sonu


Havaların bir kaç gündür iyi olması, kendimi de iyi hissettirdi. Baharı özlemişim sanırım. Bu hafta sonu da, evi bir güzel temizleyeyim diyorum. Bahara hazırlık olsun. İşe yaramayan herşeyi ayırayım bir köşeye ve veriyim daha sonra. Bahar hayatıma da gelsin.

Temizlikle bağlantılı olarak, bizde fazla yaygın olmasa da, temizlik odalarını işleyeyim dedim blogda. Apartman dairesi yerine, villa veya daha büyük bir evde yaşasaydım, ben de isterdim kesinlikle. Benim tercihim üstteki fotoğraf olurdu. Beyaz ağırlıklı, temizliği de simgelediği için, ancak gri ve siyah da minimumda kullanımını da sevdim. Siz hangisini isterdiniz, çiçekli olanını mı, ahşap raflısını mı?

K: https://www.laurelandwolf.com/






Laundry Room & Bahar Temizliği Hafta Sonu Laundry Room & Bahar Temizliği Hafta Sonu Reviewed by Arzu Pınar on 2/24/2017 Rating: 5

Hiç yorum yok