Penthouse in NYC’s Tallest Residential Building - Dünyaya 92.Kattan Bakmak



40 milyon dolar verip, New York'un en yüksek binasında oturma ister miydiniz? Bana bir gece kalmak yeterdi sanırım. Muhteşem bir daire, inanılmaz bir manzara ve dekaratör Kelly Behun'un ustalığı, evin her detayında anlaşılıyor. Buyrunuz 432 Park Avenue.

K: Bloomberg









Penthouse in NYC’s Tallest Residential Building - Dünyaya 92.Kattan Bakmak Penthouse in NYC’s Tallest Residential Building - Dünyaya 92.Kattan Bakmak Reviewed by Arzu Pınar on 2/20/2017 Rating: 5

2 yorum

Adsız dedi ki...

Ev gerçekten konforlu ve rahat ama benim gözüme küçük bir ayrıntı takıldı. Kitaplıkta bir tablo var nü bir çalışma ve ben bu çalışmadan daha önce gördüğümde çok etkilenmiştim. Ama adını unuttum. Eğer biliyorsanız paylaşırsanız memnun olurum.

Arzu Pınar dedi ki...

merhaba, bana da çok tanıdık geldi. ama çıkaramadım nereden bildiğimi. yalnız bu kadar pahalı bir daire, herhalde o da orjinalidir diye düşündüm.