For Small Spaces & Küçük Yerlerin Dekorasyonu

Bana yazdığınız mailler ve yorumlar için çok teşekkür ederim. Blogumun takip edildiğini, hele de hoşa gittiğini bilmek harika bir şey. Geçende benden küçük evlerin dekorasyonu için önerilerimi paylaşmamı isteyen bir mail aldım. Bir süre New York'ta yaşadım ve orada bir oda, bir salondan oluşan evlere gayet yüksek kiralar ödüyorsunuz. Güzel tarafı, evin de küçük olmasından dolayı, artık işinize yaramayan hiç bir şeyi tutmuyor olmanız. Temizlik açısından da büyük ve kalabalık evlere göre göz ardı edilemeyecek kolaylıkları var. Geniş ailelere,  misafiri çok olanlara göre olmasa da;  bana gençliği, hayata yeni başlamayı, sadeliği çağrıştırdığı için küçük evleri  seviyorum. 

Aşağıdaki örnek The Brooklyn Home Company 'den.

15th Street ‐ 3A/4A15th Street ‐ 3A/4A15th Street ‐ 3A/4A15th Street ‐ 3A/4A

Aynayla mekanları daha büyük gösterebilirsiniz.

15th Street ­‐ Duplex15th Street ­‐ Duplex

Küçük Banyolar İçin


For Small Spaces & Küçük Yerlerin Dekorasyonu For Small Spaces & Küçük Yerlerin Dekorasyonu Reviewed by Arzu Pınar on 2/06/2013 Rating: 5

5 yorum

BitliTurist dedi ki...

Valla benim evimde öyle kocaman falan değil ama yine de bir artı birlere özenmiyorum desem yalan olur. Düşünsenize temizlemek ve o dağınıklığı toplamak ne kadar kısa sürer. Otel odasında geçirdiğimiz zamanlar mesela, gayet çabuk toplanılabilen bir mekandı benim için. Gözüm görmeyince gönlüm katlanıyor zira. :)

Arzu Pınar dedi ki...

Fazla ozenmesek mi acaba, Istanbul'da da su kentsel donusum vs ile daireler yakinda bunlara donusur zaten. Ilk kaybettiklerimiz balkonlar oldu. Ardindan 3 oda 1 salonlar gelebilir.

Ama temizlik ve ortalik toplama kismina kesinlikle katiliyorum.Tamamen kayip zaman gibi, hele evler de buyuk olunca.

Betthiel dedi ki...

Çok teşekkür ederim Arzu Hanım. :) Bu önerilere bayıldım!

Mailimi dikkate alıp, araştırma yapıp, güzel vaktinizi harcayıp bana ve benim gibi bu durumda olan kişilere yardım ettiğiniz için tekrar tekrar teşekkür ederim.

İyi ki varsınız! :)

Arzu Pınar dedi ki...

rica ederim :)

hüseyin kagıt dedi ki...

teşekürler