Yazın son günü


30 Ağustos tatili ile birlikte ben de, herhalde en son 15 yıl önce gitmiş olduğum yazlığa doğru yola çıktım. Hala doğallığını kuruyor, harika, uzun bir kumsalı var. Baştan sona yürüyorum her gün.Değişik bir durum ama ben kumsalda yürümeyi denize girmekten ve güneşlenmekten daha çok seviyorum.

Buraya en son geldiğimde, ailem de hayattaydı.Artık ben büyüdüm, yalnız, klasik bir şehirli hayatı sürüyorum ve onlar vefat ettiler. Burada akrabalarım var, evin küçük kızıymış gibi bakılıyorum. Yeniden bu kadar ilgi görmek, eskiden ne kadar şanslı olduğumu hatırlattı bana. Geçmişimi, ailemi de anımsıyorum sık sık. ''Burada oturmuştuk, bu denize beraber girmiştik'' gibi anılar beliriyor gözümün önünde.

Herşeyden önemlisi, eski benle tekrar bağlantı kurmam. Kırılmamış, hayalleri engellenmemiş, hayatta tecrübesiz, bir o kadar da umutlu gelecekten.

Kumda yürüyorum, dalgalar bacaklarıma vuruyor. Birikmiş olan tüm negatiflik gidiyor ve ben yine Arzu'yum.

Haftaya, cuma günü ilk işimi kuruyorum. Artık bir girişimci olacağım.Hep kurum tarafında yaptığım işi, dışarıda iletişi danışmanı olarak gerçekleştireceğim. Ekonomik te, siyasal durum da malum. İnsanlar beni cesur buluyor, belki de pek güvenmiyorlar bilmiyorum. Ancak ben ertelemek için bir neden göremedim. Bir şekilde ilerlemek istiyorum.

O kadar çok güçten düşürücü, açık arayıcı argüman duyuyorsunuz ki böyle bir süreçte. En cesur insan bile korkulara kapılabilir. Oysa hayat böyle değil anladığım kadarıyla.Fırsatlara açık olmak, ümitli olmak, tutkulu olmak güzel.Cesurların ödüllendirildiğine dair bir inancım var. Hiç bir mantıklı kanıtı olmasa da.

İşimi kurmadan bir hafta önce buraya gelmeyi özellikle istedim.Gündem birden önemini yitirdi. Internet'e bile fazla girmiyorum.Dalgaların sesini dinliyorum, birazdan balık yiyeceğiz.Burada da herkes ''evlen, yalnız kalma'' diyor ama olsun.İçimdeki ufaklık canlanıyor tekrar ya, o yeter bana.

Ve tabi yazlıkta olunca, sizlerle deniz kenarından güzel örnekleri paylaşmak istedim. Umarım beğenirsiniz.

Bana işimle ilgili şans dilerseniz sevinirim. Benim için çok önemli bu iş.

seaside porch
Yazın son günü Yazın son günü Reviewed by Arzu Pınar on 8/30/2013 Rating: 5

1 yorum

Adsız dedi ki...

İyi şanslar Arzu..