Benim Bien'im



Bien reklamının, çok klas duran gri seramiklerini mi, melodisini mi, yoksa kedim Tarçın'ı yürüyüş, duruş ve bakışlarıyla andıran daha büyük ve vahşi versiyonunu mu daha çok beğendiğimi bilemedim.

Benim Bien'im ürünü için hazırlanan bu reklam filmi için Güney Afrikalı model ve oyuncu Candice Boucher'i seçmişler. Bien markasının koleksiyonlarını doğadan esinlenerek tasarladığı ve herkesin kendi zevkini yansıtan bir Bien ürününe mutlaka rastlayacağı fikrinden yola çıkılmış.

Bir reklam filminin nasıl çekildiğini merak edip,  kamera arkası görüntülerini izlemek veya Candice Boucher'i daha fazla görmek isterseniz şu videoya da bakabilirsiniz. Biraz Hürrem'i andırmıyor mu? Muhteşem Yüzyıl gibi bir dizi yeniden çekilirse, yakışır kesinlikle.

Benim Bien'im Benim Bien'im Reviewed by Arzu Pınar on 12/12/2014 Rating: 5

Hiç yorum yok