Romantic and Vintage - Nostalji Günü

Bugün için aklımda başka bir konu vardı; ancak Aiken House&Gardens blogunda bu fotoğrafları görünce paylaşmak istedim. Anne evinin sıcaklığını, genç kızlık dönemindeki ilk aşkların romantizmini hatırlattı bana. Arada İskandinav, sade ve modern evlerden, geçmişin nakışlı, çiçek desenli, klasik çizgisine dönmek de fena olmuyor.

Bu arada bu evin sahibi Carolyn Kanada'da yaşıyor. Okul sıralarında başlayan aşkıyla evlenmiş. 7 çocukları ve 9 torunları olmuş. Blogunda yayınladığı fotoğraflardan iki de kitap çıkarmış, amazon.com üzerinden satın alabilirsiniz.Evi, manzarası bütünüyle muhteşem. Görünce bana hak vereceksiniz.











Romantic and Vintage - Nostalji Günü Romantic and Vintage - Nostalji Günü Reviewed by Arzu Pınar on 1/23/2015 Rating: 5

3 yorum

Begonvilli Ev dedi ki...

Sıcaklığı detaylarda gizli ev gibi ev:)

mintiwall dedi ki...

Ahh bayıldım,bloga da zıpladım hemen yaşanmışlık hissi oldukça fazla.Teşekkürler Arzu böyle güzel bi aileyle tanıştırdığın için.. ♥

Arzu Pınar dedi ki...

Rica ederim. Ben de bayıldım. Bir de evin bütününü, bahçesini paylaşacağım. Müthiş zevkli.