Eczacıbaşı Vitra'ya Teşekkürler

Bir kaç yıl önce Vitra'dan banyo ünitesi almıştım. Monte etmeye gelen ekip, ustalarla olan önceki tecrübelerimin aksine hiç bir şeye zarar vermemişlerdi.Zamanında gelmiş, ayna ve dolabı monte edip; banyoyu bile temizleyip gitmişlerdi. Kısa bir zaman önce, dolabın kapakları biraz aralandı. Ancak öyle alışığım ki böyle şeylere, farkına varmadan bir şey yapmışımdır diye düşünmüştüm.

Vitra'dan Beyhan Hanım aradı geçenlerde ve müşterilerden bu konuyla ilgili şikayet aldıklarını ve aynı şey benim de başıma geldiyse aynalı dolabı değiştirmek istediklerini belirtti. Şikayet bile etmeden, yıllar önce aldığım ürünü geri almak ve hatasız olanıyla değiştirmek istemeleri son derece beğenimi ve takdirimi kazandı. Büyük bir marka olmak ve müşteri memnuniyetine önem vermek bu demek.

Tebrikler ve teşekkürler Vitra. Yeniliklerini facebook sayfasından takip edecek ve gönüllü olarak blogumda yer vereceğim. Çünkü güzel davranış, güzel karşılık bulur benim dünyamda.

https://www.facebook.com/VitrATurkiye/

Aşağıdaki benim almış olduğum.



























Bunları da beğendim.




Eczacıbaşı Vitra'ya Teşekkürler Eczacıbaşı Vitra'ya Teşekkürler Reviewed by Arzu Pınar on 5/30/2015 Rating: 5

1 yorum

kamera güvenlik sistemleri dedi ki...

paylaşımlar için çok teşekkürler