Casa Cook Rhodos - Her Yazın Bir Hikayesi Var



Dekorasyon meraklısı olunca, kalacağınız otelde bile zevk ve stil arıyorsunuz maalesef. Maalesef dememin nedeni tasarım otellerinin çok yüksek fiyatları. Hem ortamı hoş olsun, hem de çok zorlamasın diyorsanız; butik otelleri araştırıyor; eş-dost tavsiyesine sığınıyorsunuz. Tabi ülkemizin dekorasyon anlayışını Instagram'da paylaşılan tıka basa sofralar ve televizyonda yayınlanan ev programlarından düşünürsek; başkalarının iyisine ne kadar bel bağlayabilirim bilemiyorum. Onlara kötü demiyorum, sadece bana uyduğunu söyleyemem. Internet'te dolaşıp, fotoğraflara bakıyorum ben de. Bloomberg'de yayınlanan Design Hotels de güzel bir program. Çok hoş otellere yer veriyorlar.

Bu oteli de tesadüfen pinterestte buldum. Rodos Adası'ndaymış. Tarzını da bohem olarak açıklamış. Casa Cook, hoşuma gitti.




Casa Cook Rhodos - Her Yazın Bir Hikayesi Var Casa Cook Rhodos - Her Yazın Bir Hikayesi Var Reviewed by Arzu Pınar on 5/28/2016 Rating: 5

Hiç yorum yok