Holiday Season Starts - Yılın En Güzel Zamanı Başlıyor


Yılbaşı süslerini ve çam ağacını çıkardınız mı? Ben geçen yıl işlerin yoğunluğundan, ağacı kurmaya zaman ayıramamıştım. Bu yıl acısını çıkarmak için mi bilmiyorum, ama erkenden salonumun sağ köşesinde yerini aldı. Hayatıma da renk katmak istedim sanırım biraz. Normalda beyaz ve altınla süslüyordum ağacı. Ne kadar az renk olursa, o kadar hoş olur görüşündeydim.Fena da olmuyordu. Hatta bu yıl özellikle İskandinav evlerinde süsleri de kaldırmışlar. Gerçek bir çam ağacını sadece ışıklandırıyorlar ve çok hoş görünüyor. Yine de, dediğim gibi biraz canlanmak isteyince; kırmızıları da kattım işin içine. Kırmızı-beyaz bir ağacım oldu. Ben hiç bu fotoğraflar kadar güzel fotoğraf çekemiyorum. Evde hoş görünen bir şey bile, fotoğrafa dönüşünce zayıf, soluk kalıyor gözümde. Yine de ağacın ve kapı süsümün fotoğraflarını yakında paylaşırım.

Yılın bu zamanını seviyorum. Ne olursa olsun; insana umudu ve sevgiyi hatırlatıyor. Bak bir yıl biterken, yenisi başlıyor işte :)

K: http://www.madogbolig.dk





Holiday Season Starts - Yılın En Güzel Zamanı Başlıyor Holiday Season Starts - Yılın En Güzel Zamanı Başlıyor Reviewed by Arzu Pınar on 11/12/2016 Rating: 5

Hiç yorum yok