Wish you a happy and peacefull year & Mutlu, barış İçinde bir yıl dilerim.


29 Aralık Perşembe sabahı, yeni ay var. Yeni yıla bu kadar az kalmışken ve 2016, numerolojik olarak 9'a, sembolik olarak da bitiş ve tamamlanışlara denk gelirken; yeni ay da anlamlı oldu. Yeni başlangıçlar, hayatta neyin anlamlı olduğunu düşünmenin ve ona göre ilerlemenin zamanı tam. 2017'nin numerolojisi de 1 üstelik. Bir dönemi ardında bırakarak, yenisinin başlayacağı anlamına geliyor. Hangimiz 2016'nın artık bitmesini istemiyor ki?

Şahsen geçirdiğim en zor yıl değildi 2016. Ancak sorsanız, ''aman bitsin artık'' dediğim ilk yıl oldu. Daha önce toplumsal olaylarla bu kadar mı ilgili değildim; işin faturasını içinde olduğumuz yıla mı çıkarmazdım, bilmiyorum nedenini. Ancak bu sefer, 2016 yılı da; tüm kayıplarımızdan, dünyadaki zulüm ve cehaletin egemenliğinden nasibini aldı. Ve ben artık bu devrin kapanmasını istiyorum.  2017 için barış diliyorum.

Yeni yılınız, sevdiklerinizle beraber, mutlu, huzurlu, güzel başlangıçlarla geçsin. Barış bizimle olsun.
MUTLU YILLAR.

Wish you a happy and peacefull year & Mutlu, barış İçinde bir yıl dilerim. Wish you a happy and peacefull year & Mutlu, barış İçinde bir yıl dilerim. Reviewed by Arzu Pınar on 12/28/2016 Rating: 5

Hiç yorum yok