Enjoying balcony time & Küçük balkonlara dekorasyon önerileri


Kentsel dönüşümle birlikte balkonlar da kayboluyor. Küçük bile olsa, balkonunuz varsa şanslı sayılırsınız. Ben hala, ailemden kalan dairede oturuyorum. Binamız henüz yenilenmedi ve değerini pek bilmediğim bir balkonum da var. Bu yaza, değişiklik olarak, balkonumu da yeniden dekore etmeyi düşünüyorum. Daha önce dışarıya hiç halı koymamıştım. Mor bir halım var, onu balkona yaymayı, çiçeklerle, küçük ışıklarla, hoş bir ortam oluşturmayı hayal ediyorum.

Sizler de balkonunuzu dekore etmek istiyorsanız; çeşitli örnekleri aşağıda görebilirsiniz. 

- Yeriniz çok küçükse, balkon demirlerine monte edilen, açılır kapılır masalar size göre.

- Çiçekleri gelişi güzel seçmek yerine, aralarındaki renk uyumuna dikkat edebilirsiniz. Büyük yapraklı yeşil bitikler, limon ağaçları, güller, sardunyalar; her birisi balkonlarda harika duruyor.

-  Bir duvarı mozaikle, ahşapla, resim veya çiçeklerle kaplayarak; balkonunuzun havasını tamamen değiştirebilirsiniz.

- Yeriniz varsa, hamak veya salıncakla yazlık ortamı oluşturabilirsiniz.

- Kokulu mumlar, fenerler ve küçük, kağıt ışıklarla büyülü bir ortamınız olabilir.

- Balkon demirleri veya duvarından hoşlanmıyorsanız, bambuyla kaplayabilirsiniz.

- Cool bir görünüm istiyorsanız, siyah ve gri tam size göre.







Enjoying balcony time & Küçük balkonlara dekorasyon önerileri Enjoying balcony time & Küçük balkonlara dekorasyon önerileri Reviewed by Arzu Pınar on 5/19/2017 Rating: 5

Hiç yorum yok