Which One Is Yours? Hangisini Alırdınız?

Diyelim ki, bugün Ev Meleği sihirli değneğiyle dokunacak ve eviniz aşağıdakilerden birisine dönüşecek. Hangisini isterdiniz? Deniz manzaralı olanı mı, bahçesinde dingin bir oturma ortamı olan evi mi, New York'ta modern, siyah-beyaz bir daireyi mi, Akdeniz'de taş bir evi mi, şehirden uzak, yeşillikler içindeki dağ evini mi?

Cevaplarınızı gerçeken merak ediyorum. Benim seçimim biraz karmaşık, yani eğer yalnızsam New York'daki daireyi ve orada yaşamayı; sevdiklerim ve ailemle beraberse yukarıdaki deniz manzaralı evi isterdim.




Which One Is Yours? Hangisini Alırdınız? Which One Is Yours? Hangisini Alırdınız? Reviewed by Arzu Pınar on 9/05/2015 Rating: 5

1 yorum

lezzettabağı dedi ki...

Merhabalar sevgili Arzu, bunlardan herhangi birini seçmek oldukça zor, ama ben de aynı zamanda büyük bir aileyi barındıracak olan deniz manzaralıyı ve kalabalıktan kaçış olarakta sakin doğayla içiçe olan dağ evini tercih ederdim.. kocaman sevgiler..çoğunlukla sezsizce takip ediyorumm..