Grey Days Are Coming - Sonbahar Grisi


Bayramda bu yıl artık son kez denize girebileceğiniz, yazlık mekanlara mı gittiniz? Havalar hala sıcak, akşamları serin olur diye belki yanınıza bir şeyler de almışsınızdır. Normalda sabah 7 gibi kalkıp, sahile yürüyüşe inerim. Artık Eylül geldi 9-10 da idare eder diyip, ne kadar yanıldığımı anladım geçende. Hala yaz sıcakları sürüyordu İstanbul'da. Neyse ki az kaldı. Hafif kapalı havaları, grinin tonlarını özledim. 

Ben bayramda İstanbul'dayım. Ara vereceklerini umduğum, inşaat sesleri ve kalabalık olmadan şehrin tadını çıkarmak istiyorum. Tatil de kısmetse eylül sonuna. Bayramda blogda her gün, yeni bir içerik paylaşmayı planlıyorum. Bugünün konusu; gri. Fotoğraflar da en sevdiğim bloglardan olan Coastal Style'dan.





Grey Days Are Coming - Sonbahar Grisi Grey Days Are Coming - Sonbahar Grisi Reviewed by Arzu Pınar on 9/11/2016 Rating: 5

Hiç yorum yok