House of Philia again - Sevgi'nin Evi


Çok hoşuma gittiğinden dolayı, ara ara House of Philia blogundan fotoğrafları paylaşıyorum. Philia, Türkçe'ye çevirdiğimizde sevgi anlamına geliyor; kendi evinin ve çocuklarının fotoğraflarını yayınlıyor blogunda. Skandinav ülkelerinin en popüler bloglarından birisi. Beyazlı, grili kendisine özgü sade tarzı, temiz ve düzenli oluşu bana bile huzur veriyor. Bile derken, çok uzaklarda olmamı kast ediyorum. Ne de olsa kültürlerimiz farklı. Benim kocaman bir evi aynı renklerle, tüm odaları birbiriyle bu kadar uyumlu olarak döşememin imkanı yok gibi görünüyor. Hiç bir şey yapmasam, bir iki köşeye, kırmızı-turuncu yastıklardan serpiştiririm.Ne geçişler arasında bir ahenk olur, ne de renk birliği. Ancak görünce de beğenmeden duramıyorum. Daha fazla fikir sahibi olmak için bloguna bakmak isterseniz: http://houseofphilia.elsasentourage.se/







House of Philia again - Sevgi'nin Evi House of Philia again - Sevgi'nin Evi Reviewed by Arzu Pınar on 9/02/2016 Rating: 5

Hiç yorum yok